18 Ağustos 2008 Pazartesi

HİCİV

Siyasetle başlayalım;

MHP parti kapatılmasına karşı

Başbakandan memura %8

Baykal'dan Şaban Dişli'ye isyan

Şehit Anneleri Derneği'nden Başbakan'a 3 kuruşluk dava


Geçelim yaşama;

Ramazan vurgunu

Arsenik tartışması

Sevgiliye seks görüntülü şantaj

Kilis'te çöken düğün salonu


Ordan gidelim ekonomi - iş dünyasına;

İşsizlik arttı

Altın almanın tam zamanı

Sanko iki fabrika kapattı

De Beers Türkiye'de pırlanta piyasısına girdi.


Döndük yeniden güncele;

Altınözü'nde 144 kg. eroin ele geçirildi

Krom ocağında bir ocak daha söndü

Karakol yakınında 40 kg. bomba

Futbol kavgası kanlı bitti.

Yazı yazmaya başladığımda kendime kendime diyorum ki; " Bu sefer, hicivsiz, mizahsız, akıllı, edepli, şöyle usturuplu bir yazı yaz ."
Ne mümkün, bu yaştan sonra kara mizah ya da hiciv ustası olacakmışım gibi ben de bir heves bir heves. Ama ne gelir elden yukardaki gibi haber başlıkları olursa. Arıyorum, tarıyorum, bulamıyorum. Bilime bakıyorum yok, sanata bakıyorum yok, spora bakıyorum hakeza, araştırma öff süper. Eğitim desen muhteşem.

Sonra diyorum ki Demirel Baba gibi " Güzel bir şey vardı da biz mi yazmadık?"

Yazarım elbette, yeter ki güzel olsun, insanın içini açsın.

İşte bir tane bilim adına.

Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı İzzet Er; "İbadetin vipi olmaz. Diyanet camisi vip değil ama ilk olacak.Yapımı 15 milyon dolara malolacak" demiş.

Gel de hicvetme şimdi

İbadetin vipi olmaz da, 15 milyon dolarlık camisi mi olur ?

17.08.2008

Hiç yorum yok: